من میزارم بپزه یکم
پیاز و سرخ میکنم رب میزنم میزارم کنار سیب زمینی پخته رو له میکنم میریزم تو پیاز هم میزنم میریزم تو عدسی
رب میتونی نزنی
سیب زمینی هم واسع این ک لعاب بندازه چشمی بزن
میزارم عدس یبار جدا جوش بیاد ابشو میریزم دور بعد جدا پیاز سرخ میکنم زرچوبه نمک و گلپر اسیاب شده میزنم چنتا سیب زمینی از وسط نصف میکنم میندازم عدسارم میریزم اب میریزم بپزه اخرای پخت سیب زمینیو درمیارم له میکنم دوباره اضافه میکنم خیلی خیلی خوشمزه میشه
سیب زمینی نگینی
هویج نگینی ریز
پیاز داغ زیاد+یه حبه سیر+آرد +زردچوبه+ یه قاشق آرد
به دلخواه میتونی یکم مرزه یا سبزی آش هم بریزی
عدس
من عدس رو جدا میزارم بپزه،نیم پز که شد.پیاز سرخ میکنم با رب وادویه تفت میدم،عدس هارو ابکش میکنم میریزم توش،دوتا سیب زمینی کوچولو یکی رو مکعبی ،اون یکی رو درسته میریزم توش،بعد اینکه پخت سیب زمینی درسته رو له میکنم قاطی عدسی میکنم،اخرسر هم یکم گرد غوره میریزم،خوشمزه میشه
برای پسرم
من یکم عدس
یکم دال عدس و یزره برنج نیم دانه
سیب زمینی نگینی
پیاز نگینی
میزارم میپزه نوک قاشق رب میزنم یکم نمک
موقع خوردن هم لیمو
خیلی خوب میشه
عدس میزارم پخته میشه پیاز داغ میکنم بعد سیب زمینی و هویج نگینی خرد شده بهش اضافه میکنم یکم تفت میدم بعد دوتا قاشق آرد میزنم بهش قاطی میکنم ادویه هم همون موقع با سیب زمینی میزنم بعد عدس و با همون آبش میریزم روش یکم دیگه هم آب اضافه میکنم میزارم جا بیافته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.