دستور به عدسی خوشمزه میدید لطفا

۶ پاسخ

پیاز و تفت بده سبک شد سیب زمینی نگینی کن اونم بهش اضافه کن یکم تفت خورد بهشون ادویه بزن بعد عدس و اضافه کن اب اضافه کن وقتی جوش اومد پایین بزن بزار خودش بپزه. واسه لعابش هم من 2,3تا سیب زمینی کوچیک هم اضافه میکنم بهش وقتی عدس پخت سیب زمینی رو درمیارم له میکنم و به عدسی اضافه میکنم خوب چنددقیقه هم میزنم تا سیب زمینی حل بشه تو غذا. ترشی نمکشم همون اول یکم میزنم که وقتی داره میپزع مزه بخوردش بره و نیم ساعت اخر دقیق مزشو درست میکنم

پیاز نگینی خورد میکنم یکم تفت میدم یکم گوشت چرخ کرده میزنم رب و ادویه بعدشم عدس و سیب زمینی
سیب زمینی هم اخر بار له میکنم

من یه عدسی من دراوردی میپزم انصافا هم خوشمزه میش
اول پیازو نگینی خرد میکنم و سرخ میکنم بعد هوبج نگینی میریزم گوشت مرغ یا پای مرغ و ذرت
تفتشون ک دادم عدس رو اضدفه میکنم بدون هیچ موادی میزارم بپزه تا عدس قشنگ وابره بعد یکم رب و ادویه میزنم دوس داستی سیب زمینی هم بریز من چون شیرین میش نمیریزم انصافا خوشمزه میش

عدس گوجه پیاز دنبه گوسفند یا چربی گاو سیب زمینی
پیاز باکمی روغن همراه با دنبه تفت داده بعد عدس اضافه شود بعد ی تفت کوچیک آب و گوجه و سیب زمینی اضافه شود شعله گاز زیاد بعد ک جوش اومد زیرشو کم کن تا قشنگ قوام بیاد بعد در آخر نمک و فلفل اضافه شود😅

عدس ریز رو بزار بپزه بعد بهش سیب زمینی و پیاز سرخ شده و ادویه اضافه کن بزار یکم باهم لعاب بندازه با لیمو تازه نوش جان

من پیاز رو نگینی خورد میکنم پیاز داغ میکنم یکم رب ویه قاشق آرد میزنم عدس رو هم از قبلش خیس میکنم باچن تا دونه برنج نیم دونه برنج خیلی کم باشه میریزم یه سیب زمینی متوسط هم درسته میندازم اخرا درمیارم له میکنم میریزم خیلی وقتامرغم اضافه میکنم بااب مرغ میزارم میپزه پودرفلفل ونمک ودراخرکمی ابلیمومیزنم

سوال های مرتبط

مامان ❤️diyako❤️ مامان ❤️diyako❤️ ۲ سالگی
مامان امید💙👶 مامان امید💙👶 ۲ سالگی
مامان ماهلین 🍫❤️ مامان ماهلین 🍫❤️ ۱ سالگی