شما باید همون هفته دهم سلفری میدادی بجای غربالگری چون سن بالای سی و پنج شامل سلفری میشده کم کاری دکترتون بوده که بهتون زودتر راهنمایی نداده متاسفانه
نه خب قطعی نشون نمیده ، دیگه الان آزمایش هم فایده ای نداره ۲۱ هفته
ان تی و آزمایش های غربالگری خوب بوده؟
اگه همه چیز خوب بوده و یه شک بیجا بوده به خودت استرس نده و انجام نده
چرا اون موقه دادی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.