۳ پاسخ

من کرمانشاهیم خوشحالم که خوشحالی عروس کرمانشاهی
منم خوشحالم یه ترک خوشگل عروسمونه ❤️😘

اره چرا نشه خوشمزه هم میشه اتفاقا

آره بابا بریز

سوال های مرتبط