۴ پاسخ

فداتشم بعد زایمان و تو شیردهی هیچی تاثیر نداره
حتی اگر شیر خودتم ندی، بازم ریزش مو میگیری
دلیلش فوران و فروکش هورموناست
از یکسالگی بچه، کم کم درست میشه موهات
بهش اهمیت نده و فکر نکن🙂❤️

عزیزم اگه شیر خودتو نمیدی برو داروخونه آمپول بیوتین بپانتین دوتاشو بگیر هفته ای از دوتاش بزن تا ۶ هفته عالیهههه

من که هر برندی بگی استفاده کردم نتیجه نگرفتم

از هیچ شامپوی ضد ریزشی تابحال نتیجه نگرفتم
نه خارجی نه گیاهی هیچی

سوال های مرتبط

مامان دونه ی برف❄️

کارن⚽️ مامان دونه ی برف❄️ کارن⚽️ ۴ ماهگی