فداتشم بعد زایمان و تو شیردهی هیچی تاثیر نداره
حتی اگر شیر خودتم ندی، بازم ریزش مو میگیری
دلیلش فوران و فروکش هورموناست
از یکسالگی بچه، کم کم درست میشه موهات
بهش اهمیت نده و فکر نکن🙂❤️
عزیزم اگه شیر خودتو نمیدی برو داروخونه آمپول بیوتین بپانتین دوتاشو بگیر هفته ای از دوتاش بزن تا ۶ هفته عالیهههه
من که هر برندی بگی استفاده کردم نتیجه نگرفتم
از هیچ شامپوی ضد ریزشی تابحال نتیجه نگرفتم
نه خارجی نه گیاهی هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.