دوستان برای شقاق مقعد چ پپمادی خوبه؟؟؟

۸ پاسخ

وای وای ک چقدر بده خدا سر دشمن بیاره 😂😂 من انتی هموروئد گرفتم خیلی خوب بود . فقط با آب داغ بشور خودتو و روز ده دقیقه بشین تو سرکه

فقط انتی فیشر محشره

فقط پماد رکتول درمان کننده بود

آنتی فیشترحرف ندار

دیلتیازم بگیر

آنتی هموروئید

انتی هموروئید و لیدوکائین

منم میخام بدونم

سوال های مرتبط

مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۳ سالگی
مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی