خانما قرص اسپرین تا چندهفته خوردین

۴ پاسخ

من بارداری اولم تا ۳۲ هفته خوردم

اره عزیزم خدا خیرت بده من تا اون موقع اونقدر استرس میخوام بکشم خدا میدونه

تا ۳۶ باید بخوریم انگاری دلیلش چیه مقاومت شریانی داری؟فشارت بالاس؟یا تک شریانه جنین؟

دکتر گفت تا۳۶هفته‌‌...بستگی به شرایطتت داره چرا میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گندم ناز🌾🩷 مامان گندم ناز🌾🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری