خانما قرص آسپرین رو چه زمانی و تا چند هفته باید بخورم ؟

۷ پاسخ

تا ۳۶ هفته سقد داشتی مگه قبلن

من بعد ناهار میخورم
سه ماه قبل بارداری تا الانم دارم میخورم

یه تایم مشخص باید بخوری مثلا من همیشه بعد از ظهر میخورم نباید یه بار صبح بخوری یه بار شب و اینکه باید تا ۳۶ هفته بخوری

من از هفته ۱۸ گفت عصرا بخورم تا یه هفته مونده به زایمان قطع کنم

دکتر برا من گفته تا هفته ۳۲

من بعد شام میخورم تا ۳۴/۳۵ هفته فک‌کنم

بعد غذا بخور حتما
دکتر من گفته تا ۳۶ هفته بخورم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخود فرنگی ها مامان نخود فرنگی ها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری