۳ پاسخ

من درست کردم خوب بود البته مارک شیرخشکم بیومیل بود
شیرخشک و پودر قند و ارده، نسب همشون یک به یکه من نصف لیوان ریختم از هرکدوم.
پودر هل اندازه سر قاشق .

شیرخشک و پودر قند بریز توی ظرف ارده رو کم کم اضافه کن و هم بزن تا منسجم بشه و بافتش مثل حلوا بشه
اگه شل بود شیرخشک بزن و اگه سفت بود ارده بزن .
یک ساعت بزار توی یخچال آماده‌ست .

با اینا نمیشه

حلوا رو‌با شیر خشک قنادی درست میکنن نه شیرخشک بچه

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👩‍👧‍👦 ۸ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی