من درست کردم خوب بود البته مارک شیرخشکم بیومیل بود
شیرخشک و پودر قند و ارده، نسب همشون یک به یکه من نصف لیوان ریختم از هرکدوم.
پودر هل اندازه سر قاشق .
شیرخشک و پودر قند بریز توی ظرف ارده رو کم کم اضافه کن و هم بزن تا منسجم بشه و بافتش مثل حلوا بشه
اگه شل بود شیرخشک بزن و اگه سفت بود ارده بزن .
یک ساعت بزار توی یخچال آمادهست .
با اینا نمیشه
حلوا روبا شیر خشک قنادی درست میکنن نه شیرخشک بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.