۴ پاسخ

می‌رفتی پیش دکتر اسماعیل شکرالهی
الکی هزینه سلفری نده اون خیلی دقیقه کوچه ۵ خیابون معدل

من سلفری دادم برای اینکه بفهمن کروزمی بچه مشکلی نداشته باشه خیلی نگران نباش

تیغه بینی رو چرا ندید ؟ بچه درست نخوابیده بود ؟ اگه اینطوری بود نباید می‌فرستادت یه وقت دیگه بیای یه چیز شیرین میخوردی درباره می‌رفتی زیر دستگاه سونو

یک جای خوب میرفتی که مانیتوراش پیشرفته باشع

سوال های مرتبط

مامان بنیامین ودخمل🩷 مامان بنیامین ودخمل🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری