بهترین زمان برای ختنه کی هست و به چه روشی

۶ پاسخ

من بچه اولمو دو روز بعد از چهل روزگیش بردمش.به روش قدیم بخیه زدن سریع هم خوب شد خیلی خوب بود کارش

من که هنوز نبردم

من پسرم ۲۱ روزه بردم سنتی بود

منم امروز میبرم

من اون زمان پسرمو ۲۰ روزه میشد بردمش

منکه یک هفته بعد از واکسن دو ماهگی میخوام ببرمش ختنه کنم ب روش حلقه
ولی خب خیلی استرسش رو دارم ..

سوال های مرتبط

مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی
مامان کوچک 🩵 مامان کوچک 🩵 ۲ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۵ ماهگی