من
من دوستدارم باشه ولی نمیدونم کی میشه
من ۲ فروردین ولی امیدوارم زودتر زایمان کنم
من زده ۸ فروردین ولی بچه سومه گفت ده روز زودتر برمیداریم ولی من گفتم ۱/۱
میخوام
من😊🧚♀️
من ولی حس میکنم ۲۰ اسفند ای طرفا بشه
واسه من ان تی زده ۱۱ فروردین ولی واسه سونو وزن رفتم زد ۷ فروردین دیگه نمیدونم کی بشه
من😂😁
من ان تی زده ۱ فروردین برام 😆
من انشالله😍
من احتمالا
واسه من ۱۲ فرودین زده ولی خب چون سزارينم همون هفته اول باید بشه دیگ حالا نمیدونم چی میشه هنوز نامه رو نگرفتم
منو گفتن ۲۶ تا یک یک فروردین
منم آخرین سونوگرافی که رفتم گفت ۲فروردین
من ۲ فروردین 🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.