خانوما سونو تشکیل قلب هفته چند بود؟

۵ پاسخ

۸هفته بهتره من توی هفت هفته و سه روز رفتم خداروشکر شنیدیم و دکتر گفتش الان شش هفته و سه روزت هستش چون پریودیم نامنظم بود گفت اوکیه

منم دکترم برام هفته بعد سونو نوشت برم
امروز شدم 5 هفته
هفته بعد میشم 6 هفته

من ۶ هفته ۳ روز رفتم و سونو شکمی انجام داد صدای قلبش شنیدم

عزیزم از ۸ هفته بری قشنگ مشخصه

الان هم میتونی بری ولی ممکنه بترسوننت بگن تشکیل نشده استرس بگیری بذار هشت هفته برو مطمئنن تشکیل شده استرس هم نمیگیری براش عجله نکن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری