خانوما میگم سرویکسم ۳۷ خوبه یان؟؟ جفتم‌ خلفی گفته پایین استراحت کنم 🥺

۵ پاسخ

برای منو زد ان تی ۳۵جفت خلفی گفت همه چی خوبه نیازی به استراحت نداره

سر دخترم جفتم خلفی و بسیار پایین بود با سرویکس ۲۹ و خونریزی دائم ولی دکترم فقط گفت خونه تکونی نکن بقیه کار ها مشکلی نداره

سرویکست عالییه

خوبه عزیزم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷 آرتا 🩵 مامان رستا 🩷 آرتا 🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی