۶ پاسخ

چرت گفتن اهمیت نده
من پسر اولم ۴ ماهگی ۸ و نیم بود
پسر دومیم ۶ ونیم
اتفاقا گفتن این دومی کمه چرا گفتم شیر نمیخوره

خیلیم خوبه وزنش

نه بابا اصلانم وزنش بالا نیست
پسر من وزن تولدش۳۳۰۰دوماهگی۶۶۰۰بود
گفتن خوبه
این مرکز بهداشت آدمو میترسونه کجا بالاست بالا نیست عزیزم

اگه بهداشت گفته که جدی نگی
عادت دارن استرس میدن

ن خوبکه حالا عیبی نداره بالای نموداره دیگه

بچه منم گفتن اضافه وزن داره ولی دکتر خودش گف عالیه موقع دندون وزن کم میکنن ایراد نداره

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👩‍👧‍👦 ۸ ماهگی