۱۳ پاسخ

سلام مامانای گل من اصلا حالت تهوع ندارم فقط دلم غذا میخواد

خانمایی ک هفته من هستن شما شیاف پروژسترون 400 روزی ۲بار استفاده میکنین؟؟

ویار از کی شروع میشه؟

من تهوع ندارم
هوس غذا هم نمیکنم
ولی وقتی بیکار میشم فقط غذا میخورم

من🙋🏻‍♀️همچی میخورم همه چی

تهوع ندارم اما خب انار‌پرنمک دوس دارم مثلاچیزای خنک خوشم ازشیرینی وکیک اینانمیاد

فقط طرف چپ شکمم درد داره آیا طبیعیه یا ن❤️

امروز آخرین روزهفته ششم ام اصلا حالت تهوع ندارم فقط به بو خیلی حساس شدم

من حالت تهوع ندارم
فقط الان دلم پنیر و گوجه خیار خاست شوهرم رفت خرید خوردم آروم شدم

من کسی غذا درست کنه بیاره همشو میخورم انقدم میچسبه
تو خونه خودم درست شه بهم نمیچسبه نمی‌دونم چرا

مامان منیره هستم حاضر 😮‍💨😮‍💨هی میگم مگه میشه یه مادر تو هفته های اول آنقدر دله بشه هی دلش فقط خوراکی بخواد بعد تهوع نداشته باشه

منم 4 هفته هستم خیلی هوس میکنم حالت تهوع دارم ولی نمیتونم زیاد غذا بخورم حالت تهوع میگیرم

من که هفته ۶هستم دو روزه تهوع شروع شده🤢هوس نمیکنم چیزی ولی حس میکنم میلم به شیرینی کم شده

سوال های مرتبط

مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته دهم بارداری
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری