۶ پاسخ

لوپ کار توان تحمل هر دو‌تاشون داره ولی نمی‌دونم با هم دعواشون میشه سرش یا نع

من دوتا لوپکار گرفتم و خیییلی راضی بودم و هستم

منم موندم.
تولد میگیری؟

ببین الان خیلی بچه ان کادو نمیدونن ک ی اسباب بازی متوسط یر بقیه پولشو سکه پارسیان بگیر نگه دار براشون بزرگتر ک شدن میفروشی اون چیزی ک خودشون میخوان میخری حالا دوچرخه ماشین شارژی یا...

لوپ کار دوتایی سختشون نیست سر فرمون دعواشون نمیشه از یه طرف دوتا تو خونت نیاز نیست. اسباب بازی بخر اصلا کادو نخر😅🤣

از این ماشینا بگیر

تصویر

سوال های مرتبط