۲ پاسخ

منم همین مدلم .اصلا حس خوبی ندارم همش استرس و فکرای مضخرف
دیونه شدم نمیدونم چیکار کنم حال دلم خرابه
هیچی خوشحالی که نمیکنه بدتره میکنه

از چی

سوال های مرتبط