۴ پاسخ

عزیزم نکن من دیشب سر همین استرس منی که اصن فشار ندارم
فشارم رفت بالا بستری شدم تحت نظر بودم
خیلی استرس بدع تو بارداری

اسیبشو شاید الان متوجه نشی ولی توی سن بالاتر دیگه دیدی بچه همش دچار اضطراب و استرسه و اعتماد به نفسش پایینه میفهمی که بخاطر شرایط ناارومی که خودت تو بارداری داشتی

درگیر شدم هم احساس سفت شدن شکم دارم و هم بچه تموم نمیخوره نگرانم میتونه چی باشه ؟؟؟

هر دو عزیزم نباید عوا کنی یا تو استرس باشی

سوال های مرتبط