۶ پاسخ

یدونه شیافبزاری جوابه
بعد پک خود سزارین که از اتاق عمل همراهت میفرستن بیرون دوتا مخدر داره میزنن بهت متوجه نمیشی

استامینوفن

دیکلوفناک خیلی خوبه ک.قوی ترینه

بعد سزارین پمپ درد بگیر زیاد درد نداری

همون جوابه نگران نباش

مفنامیک اسید

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد