دختر منم اینجوری بود به نوک سینه م موقع شیر دادن چند قطره آب میزنم خیس بشه میگیره راحت
برای منم سمت راستی شیرش کمه نوکش هم کوچیک تره خوب نمیگیره چپی رو بهتر میگیره
منم چند روز اینجوری بود خوب میشه
مشکلی نداره عزیزم بچه داداش منم همین جور بود
بچه منم سمت راستیوبه زورمیگیره بنظرم توشیرش زیاده نمیتونه بخوره ماله شماهم همینجوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.