۵ پاسخ

بخاطر شیرخشکه

سرما خورده

از دختر منم همینطوره و کلا چون شیرخشک میخوره دکترش گفته طبیعی هس

ببلاک 1

کلا سبز خیلی تیره شده از چی می‌تونه باشه؟؟

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۷ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی