من خیلی اینور اونور میرم هرچی بهم میگن گوش نمیدم ولی کمرم بستم
من بعد از دو هفته خوب شدم🥺
من خیلی سرپا بودم گن بستم و چرخیدم فقط
من روز بعد زایمانم که اومدم خونه تنها بودم کارای خونه نمیکردم ولی کارای بچم همش با خودم بود میتونم بگم هیچ استراحتی نداشتم تا الان
هرچی بیشتر راه بری بهتره
والا من 6 روز زایمان کردم 3روزشو بیمارستان بودم بخاطر زردی پسرم.
بقیه روزاشم ک همش یا خواب بودم یاسرپا🙂
چطوری حالت خوبه دیگه درد نداری عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.