خانما میشه بری آزمایشگاه بگی تیتربتا بگیرید ازم یا باید دکتر بنویسه ؟

۷ پاسخ

میشه عزیزم بگو نیاز به نسخه نیست

بگو آزمایش بارداری می خوام بدم انجام میدم

میشه ولی خب هزینه اش با بیمه نمیشه اگر بیمه داری

میشه گلم برو بگیره ازت

مبارکه عزیزم نه میتونی بری ازمایشگاه بگی اومدم ازمایش بتا بدم البته تیتر بتا

نه ميشه برو بگو ميگيرن

چند روز تاخیر داری عزیزم

سوال های مرتبط