۳ پاسخ

من با قرص زایمان کردم ۳۷ هفته و ۲ روز
فقط دل درد مث پریودی داشتم بدون عرق و سرد و گرم و کمر درد
خیلی خوب بود

یاخودااااامنک فکرمیکنم مریض میشم چجوراونخمه دردروتحمل بکنم

مثل پریودی فشار میاد بهت عرق میکن سرد گرم میش

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری