بایبوست بعد بارداری چه کردید

۱۵ پاسخ

به نام خدا شیاف گلیسیرین و شربت لاکسی ژل

انجیر و شیاف

ب پارگی رسیده خواهر تا مرز بخیه م رفتم 😏
دارو م میخورم

بخدا داغونم گریه میکنم تا دسش‌ویی کنم

هنوزم هس والا مایعات میخورم

کمپوت گلابی عالیههه من هم‌تو‌ بیمارستان خوردم هم امدم خونه دو روز خوردم

همون اول کار شیاف بذار راحت بشی.. من سر زایمان قبلیم نذاشتم اولش خیلی اذیت شدم

هنوز درگیرم
همش هم مایعات میخورم

همچنان درگیرم

هیچ خونالی شدم خواهر 😂

مایعات فراوون
غذاهای ملین✌🏻

شربت لاکسی ژل خیلی خوبه

مایعات فراوون

ما فعلا درگیر یبوست قبل بارداری هستیم😂😂
وای بعدشم هسست😑😂

شربت بخور

سوال های مرتبط

مامان ویهان و کیهان مامان ویهان و کیهان ۱۴ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی