۱۱ پاسخ

قطعا مولفیکس

چن بسته من یه سه با دوتا دوگرفتم

من واسه پسرم مولفیکس و کانفی میخریدم هردوخیلی خوب بود الان یه بسته سایزیک مای بی بی خریدم خیلی کوچکه نسبت به مولفیکسانگار سایزصفره دیگه نمیخرم بقیشو هم مولفیکس میخوام بگیرم

هانیز

گرون شدن هم من از الان میخام بگیرم🤣

مای بیبی گرونتره ولی میگن به هرمای بیبی عادتشون بدین بهتره ملفیکسم بگیر

من تو دیجی کالا نظرات رو میخوندم مای بیبی حتی یدونه نظر منفی هم نداشت ولی مولفیکس چندتایی بود که ناراضی بودن

سلام به نظرم من مولفیکس بهتر از مای بی بی، هانیز هم خوبه

دوتاشون

مولفیکس

قطعا مای بیبی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عسل مامان مامان عسل مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری