من هروقت شیرخشک بزنم، همین ک سر شیشه رو ببندم دو دیقه دیگه بازش کنم بوی گندش خیلی میااااد نمیدونم این بچه ها چطور شیر خشک میخورن وقتی میبینم انقد بوی گند و زننده ای داره،اگه نخورش فورا میریزم دور هیچ وقت شیر خشک مونده بهش نمیدم،،ولی شیر خودمو گه گاهی ک میدوشم اصلا بو نداره
بستگي به دماي اتاق داره من تا دوساعتم گذاشتم مزه اش تغيير نكرده
یک ساعت
یک ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.