بچها شیرخشک چقد بیرون میمونع؟

۴ پاسخ

من هروقت شیرخشک بزنم، همین ک سر شیشه رو ببندم دو دیقه دیگه بازش کنم بوی گندش خیلی میااااد نمیدونم این بچه ها چطور شیر خشک میخورن وقتی میبینم انقد بوی گند و زننده ای داره،اگه نخورش فورا میریزم دور هیچ وقت شیر خشک مونده بهش نمیدم،،ولی شیر خودمو گه گاهی ک میدوشم اصلا بو نداره

بستگي به دماي اتاق داره من تا دوساعتم گذاشتم مزه اش تغيير نكرده

یک ساعت

یک ساعت

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🫂🩷 مامان دخترکم🫂🩷 ۱۶ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان صدرا و جوجه🥹 مامان صدرا و جوجه🥹 هفته هفتم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی