۴ پاسخ

فشار تو حاملگی کلا ممکنه ایجاد بشه
بله میشه خورد
من سردرامو اینطوری کنترل میکنم

اگ سر درد داری فقط استامینوفن ساده
همین

به دکترت بگو
غذای شور اصلا نخور که زایمان زود رس میشی و خییلی بد
برا سردردتم
چون هومونا تو حاملگی کمو زیاد میشه
قبل سردرتم تا میاد یکم شروع بشه استامینوفن بخور
مجازی تا ۵۰۰هم بخور

کاپوچینو بخور یا بستنی ببین بهتر نمیشی

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سهیل وتودلی مامان سهیل وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری