خانما کاشت ناخن الان ظرر داره

تصویر
۸ پاسخ

وای عاشق این رنگام کره ایییی🥲

من الان چند ماهه کاشت میکنم

ن دکتر من گفت ۳ ماه ب بعد مجازه منم الان کاشت دارم

نه کی گفته داره من دکتر م از ۳ ماه بعد اجازه داد گفت فقط از دستگاه یکم دور بمون

آره ضرر داره

والا منم خیلی علاقه دارم ولی گفتم بیخیال بعد اینکه بدنیا اومد میرم واسه کاشت

اره دکتر ب من گفت خطر سرطان خون برا جنین داره

آره اشعه دستگاه لاک خشک کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی تو دلی مامان نی نی تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان jojo🐣 مامان jojo🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری