۷ پاسخ

نباید همه چی میخوردی
الان تاثیر همون نا پرهیزی هست.

عزیزم از بس چیزای نفاخ خوردی کولیک گرفته دیگه نخور‌
بنظرمن‌پدی لاکت

کولیکز ب پسرم ساخت

عزیزم خب نفاخ نباید بخوری انقد خوردی ک کولیک گرفته

قطره کولیکز عالیه من به بچه ۱۹ ماهه ام میدم خیلی خوبه

چون دختره میتونی رازیانه ونبات دم کنی بخوری نفخ غذاتو از بین میبره کلا

کولیک بچه ها معمولا از یک ماهگی شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۳ ماهگی