سلام خانما سونوگرافی ان تی چطوره؟

تصویر
۹ پاسخ

عه‌منم‌مرکزشیوامیرم
انتی‌شماچقدشدگلم

ن عزیزم فقط مراقب باش بخواب یکی دوهفته استراحت کن

بایداستراحت کنی وپله بالا وپایین نری کارسنگبن نکنی /

یه میدار از جفتت پایینه که میره بالا مال من کاملا پایین بود الان کم مونده به نرمال برسه ذره ذره رفت بالا، یکیم میوم داری

توی سونوبهت نگفت جفتت پایینه؟

عزیزم فک کنم جفتت سرراهیه

مث سونو‌منه سالم آنتی آت عالیغ.ازمایشم داذی

خوبه عزیزم

من با آزمایش انجام دادم دوتا باهم 2400

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی
مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🧸💕 مامان هدیه خدا🧸💕 هفته بیست‌ویکم بارداری