۴ پاسخ

تو فرنیش موز میریزم تو میوه خوریش میریزم میزارم فریزر یکم یخ بزنه بهش میدم

موز و سیب هم خوشمزش

میتونی تو فرنی بریزی یا همینجوری بادستت بگیری بخورتش

تو فرنیش بریز با شیر قاطی کن هر جوری دوست داره و میخوره بده

سوال های مرتبط

مامان پسرا💙 مامان پسرا💙 ۱۰ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان آرمیس مامان آرمیس ۱۱ ماهگی