۳ پاسخ

من از بهداشت ک اومدیم بیرون گذاشتم راه رفت
خونه هم ک اومدیم اصلا ب روش نیووردم ک واکسن زده
یکم دردش گرفت براش استامينوفن زدم ماساژ دادم
لنگ لنگ میزد ولی میذاشتم راه می‌رفت
عصرم بردم پارک
شب یکم پاش درد گرفت باز استامينوفن زدم خوب شد خوابید صبح هم ک بیدار شد اصلا پا درد نداشت شکر خدا
تب هم نکرد فقط یکم داغ شد
هر 4 ساعت پاراکید دادم
کمپرس سرد و گرم هم نذاشت براش بذارم
در کل سبک بود

تحرک بچه بعد واکسن خیلی خوبه بدوئه که واکسن جمع نشه توی پاش و در کل شبشم که پاش گرفت مجبورش کن راه بره من پسرم اصلا درد پا نگرفت واکسنشم هر ۴ ساعت بهش بده

من راه بردمش خداروشکر سبک گذشت
یک نصف روز پا درد شد
و یک‌روز هم تب کرد اما قابل کنترل بود فقط گرم میشد

سوال های مرتبط