۸ پاسخ

مال منم طول سرویکسم ۳۲ و سرکلاژی ام استراحتم🫠

عزیزم من از هفته انومالی روی ۳۲ ام فقطم شیاف میزارم استراحتم اصلا مطلق نیست فقط کار سنگین نمیکنم شاغلم هستم سرکارم میرم تازه ۲۴هفته که شد ۳۳گفت دیگه شیافم یه روز درمیون بزار خوبه ک فقط باید مراعات کنی که همه خانومای باردار میکنن نیازیم‌به استراحت مطلق نیست

۳۰تا ۳۵ احتیاطه شیاف بزن با اجازه دکتر رابطه نداشته باشه پله زیاد نرو استراحت نسبی کار سنگینم نکن فرنگی برو سرویس

۳۲ خوبه من از ان تی ۳۲ ام میخوای چیکار کنه؟

وقتی طولش خوبه دکتر چیکار کنه برات ؟😕

خوبه فقط کار سنگین نکن شیاف هم بزار که از این کمتر نشه

به من گفتم ۳۲ الی ۳۳ دکتر سونو گفت خوبه

عزیز ۳۲ ک خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی و نیکان مامان علی و نیکان ۵ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی