طول سرویکسم ۳۲ هستش الان من باید چه کاری بکنم بهتر بشه یا پایین تر نیاد؟

۴ پاسخ

منم ۳۲ ام
ولی مسافرت رفتم تموم کارامم باید خودمم کنم دیگ نمیدونم چی شده خدااا کمک کنه نیاد پایین هیچکس نیست شهر غرییم کسی ام ندارم اینجا حتی ی دوست ام ندارم

فقط اينايي رو ك گفتم حتما رعايت كن ايشالا ميادبالا

عزيزم شياف بزار توالت فرنگي استفاده كن و استراحت كن خم نشو پله نرو بهترميشه من هر١٢ساعت شياف گذاشتم بعد از ٣هفته خداروشكر ٢تااومد بالا

استراحت استراحت استراحت

سوال های مرتبط

مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری