سلام دوستان شما چند وقت اسپرین خوردین؟؟

۶ پاسخ

تقریبا از وقتی قلب جنین تشکیل شده بود تا۳۸ هفته🥴

بمن گفت تا ۳۶هفته

اسپرین چرا باید بخوریم امروز دکتر بم داد

عزیزم اسپرین رو برا چی مصرف میکنین؟

دکتر ب من گفت تا ۲۲ یا ۲۳ هفته باید ادامه بدی

۴۰ روژ

سوال های مرتبط