۱۲ پاسخ

ما ماهی یک کیسه میخوریم

یک کیسه چند کیلویی ؟؟

ماهم دونفریم تقریبا 6ماه 10کیلو طول میکشه😐زیاد این ور اون ور میرمم مهمونم نمیاد برامون

من اول پاییز ی ده کیلویی باز کردم نصفم نشده

چقد کمممم برنج میخورید

۴۰ روز ی کیسه

یاخدا من یک ماهه تمومش میکنم ، هرشب غذا برنجی داریم

ماهی ۱یا ۱کیسه ونیم

ما هر روز ناهار برنجی دونفر هستیم ماهی تقریباً یه کیسه

ما ماهی یک کیسه البته مهمون ندارم چون کسی رو نداریم بیاد خونمون غریبیم

ما ۲ نفریم ۲ ماه استفاده میکنیم فکر کنم اگر‌مهمونی کسی نیاد
البته شام برنج نمیخوریم فقط ظهر

هر روز غذای برنجی می‌خورید یا نه ؟

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری