۴ پاسخ

من دارم راضیم

من خریدم بچم هفته دیگه ۳ ماه کامل میشه بعد از ۲ ماهگی ۲ ۳ بار استفاده کردم خوب بوده بستگی به بچه و وزنشم داره

منم تو فکرش هستم بخرم من دیدم آقایون بیشتر میبندن

من خریدم بدرد نمی خوره .به بچه خیلی فشار میاد

سوال های مرتبط

مامان تایلان مامان تایلان ۱۰ ماهگی
مامان پرنسا طلا 👩‍🍼💞 مامان پرنسا طلا 👩‍🍼💞 ۷ ماهگی