۱۰ پاسخ

من ب شدت عصبیوپرخاشگرشدم هرروزدعوا دعوا خسته شدم خدا 😭

این روزا دیگ دل دماغی نمونده همه همینن

دردمشترک

همه همینیم

یه چیی بگم نخندی ..من فقط با غذاا خوردن حالم خووب میشه ک اونم چون رژیم میگیرم عصبی شدم و پاچه میگیرم

💔🙂🙃

منم دقیقا خودم از خودم خسته شدم بخدا هرروز دعوا انقد عصبی و بی حوصله شدم انگار ب همه شک دارم نمی‌دونم چ‌ مرگمه 🥺🥺

من که افسردگی بعد زایمان دارم 😞

به منم بگووووو

پیدا کردی به منم بگو🙃

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان آقا کارن مامان آقا کارن ۸ ماهگی