۳۲ هفته ام بچه ام ۱۸۰۰ بود😭

۱۲ پاسخ

خوبه بر منم همین بود

برا منم همین بود

من 31 هفته 2 روز 1670 بود دکتر گف نرماله
شما 32 هفته1800 خو نرماله دیگه

خوبه که
از من ۱۷۵۰ بود دکترم گفت خوبه

۳۲هفته بچه من ۱۹۰۰بود باوزن ۳۷۰۰دنیااومد .الکی گریه زاری نکن

خیلی خوبه ک

وزنش خوبه که منم ۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود الانم که ۳۹ هفته ام وزنش شده ۳کیلو

برای منم همین بود گلم

خوبه که
برای منم همین بود

خوبه عزیزم

نگران نباش اگ کم باشه دکتر بت دارو میده

کمه؟

سوال های مرتبط

مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرمان و ماهور مامان هیرمان و ماهور ۹ ماهگی
مامان سادات‌ونینی✨👣 مامان سادات‌ونینی✨👣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری