۸ پاسخ

از الان غصه یکسال دیگه رو میخوری😐🫡

یکسالگی خیلی سبکه واکسنش نترس ❣️ از قدیم میگن هرچی بترسی سرت میاد الکی تو ذهنت بزرگش نکن

دختر بیمه حقوقتو میده؟منو انقد اذیت کردن هنوزم ندادن

از الان ؟😐 حالا نهایت ی روز تب کردنه دیگه

چرا استرس عزیزم؟؟

دختر منم امروز واکسن یک‌سالگی رو زد . از بعدازظهر بی قراری میکنه ب سمت پای راستش نمیتونه بخوابه یا ب اون سمت از جاش بلند بشه گریه می‌کنه دیوونم کرد

منم استرس دارم از الان
توکل بر خدا ان شاالله هر چ خیره پیش بیاد😘🌹

میگن ۱ سالگی خییییلی راحته

سوال های مرتبط

مامان آرزوم مامان آرزوم ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱۵ ماهگی
مامان نیهان🩷👧🏻🥺 مامان نیهان🩷👧🏻🥺 ۱۴ ماهگی