واقعا؟چراکمکت نمیکنه کاش من نزدیک مامانم بودم ..
عزیزم بیا یکم بغلت کنم🥲🥲🥲
یه سوال پستونک فسقلی برای چند ماهه من این طرحو سایز پسرم پیدا نمیکنم
وای بمیرم بزات کاش نزدیک هم بودیم خودم میومدم کمکت
چرا کمک نمیکنه؟
مادر منم اینجوری میاد اینجا بدتر میره رو مخ آدم
ولا من میرم خونه مامانم باید خودم کارای مامانم بکنم سخت نگیر نسل ما اینطور شده برعکس مامانا قدیم همه کاری دخترشونو میکردن که بچه کوچک داره ولی الان
نسل ماسوخته وقتی بچه بودیم میگفت بچه باید کار کنه بزرگا گناه دارن ماهم کارارو میکردیم بعد که الان خودمون که مامانیم میگن بچه ها گناه دارن باید ما کارور کنیم خدا شاهد من یه پسر 16 ساله ویه پسر 12 ساله ویه دختر 9 ماهه دارم باید به کارا برسم صبح که بیدارمیشم پسرم میفرستم مدرسه تا دختر بیدار بشه اتاق پسرا رو مرتب میکنم نهار میزارم بعد به دخترم میرسم دوباره به پذیرای آشپزخونه راپله دیگه تا شب باید کار کنم شبم دیگه مثل یه جنازه دخترم نمیزاره بخوابم خوبه شباشوهرم کمکم میکنه مثلا دخترمو میخابونه اینم خوبه
خیلی درکت میکنم منم دو تا پسرام با هم مریض شدن جفتشون با هم تب میکنن یعنی چندین شب چشم رو هم نذاشته بودم دیشب خدا رو شکر بهتر بودن
منم دست تنهام با تمام وجودم درکت میکنم فقط با خودم زمزمه میکنم میگذره🥲
اخی هم دردیم مامان منم اصلا هیچ کمکی به من نکرده تا الان 😏همش دست تنهام با دوتا بچه
مامان منم میرم پیشش همه کارامو خودم انجام میدم حس میکنم دارم کم میارم دیگه واقعا موندم بقیه راهو چطور برم
چرا کمکت نمیکنه پس برا چی اومده🫠
عرق کاسنی بزن بهش. اگر شیر خودتو میخوره خودتم بخور
حنا و سرکه بزن کف پاهاش( ۲۰ دقیقه بمونه)
لباسهاشو کمتر کن
لیموشیرین نصفش بده بخوره( سریع جواب میده)
واقعا درکت میکنم من حس زندانی دارم شب بیداری بماند حتی وقت بیرون رفتن برای خودم روندارم
قشنگ میفهممت منم دارم نابود میشم ولی چ میشه کرد میگذره دیگ
من ک کلا دست تنهام هرروز
اوخ فداش شم انشالله به زودی خوب میشه سرما خورده؟
این مامانا چشونه چرا مامانای الانی همراهی نمیکنن🥲
هعی... منم دقیقا تو ۲۱ سالگی، همین حال بودم...
دقيقا دختر منم اينجوريه از ديشب
تبش پايين بالا ميشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.