غذا باید کم داده بشه
طبیعیه خو
سلام خانوما گروه دارم روبیکا کسی خواست پیام بده آیدیم لینکو بفرستم
اعدادو انگلیسی باید بزنین@Z967682
خب خیلی طبیعیه عزیزم که شیر نخوره چون حجم معده رو غذا میگیره و نمیخوره
ولی دکتر به من گفت هیچ ایرادی نداره
معمولا با شروع کمکی شیر زیاد نمیخورن ولی شما سعی کن اول شیر بده بعد غذا چون غذای اصلی بچه شیره
مثلامن صبادخترم بیدارمیشع شیرشو میدم یساعت بعد بهش غذامیدم اوکیه اولش شیرش کم شد اماالان بهترشده
پسر منم با شروع کمکی زیاد شیرنمیخوره
اول شیربده بعد غذابده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.