۷ پاسخ

گوجه از۸مجازو بسیار حساسیت زاس
اینهمه مواد دیگه هس ک میتونی ب سوپش بزنی

نه نریز حستسیت زاس

خیلی خاصیتی نداره براش

بله میزارم

بله من می‌زارم

گوجه اسیدش زیاده نریزی بهتره

فکرنکنم بشه بریزیم زوده هنوز گوجه خودش خیلی حساسیت زاس

سوال های مرتبط

مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی