شما ماهی میخورین؟من هنوز نخوردم گفتم قویه

۱۳ پاسخ

بله میشه خورد دکترم گفت ماهی قزل ولی کوچک باشه بزرگ نباشه میتونی بخوری

من زیاد خوردم

من از اول خوردم

ولی خیلی مفیده

ماهی های پرورشی باید بخوری و ماهی های دریا مجاز نیست

بله فقط قزل و سالمون مجازی عزیزم هفته ای یک یا دوبار

ماهی بدون جیوه فقط

من نمیخوردم امروز ی دکتره گفت تا ۲۰٪ از اوتیسم جلوگیری میکنه دیگ خوردم

میتونی بخوری راحت گوگل بزن

بهترین ماهی توبارداری سنگسر هستش

میشه خورد…فقط ماهی سالمون و یکی دو تا دیگه

چندین بار خوردم

بلههههه هفته ای یبار جات خالی قزل الا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان عماد❤️ مامان عماد❤️ ۹ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد