واسه شام میتونم ماکارانی دزست کنم نفخ نداره؟

۱۰ پاسخ

اگه باسویا میپزی سویا نفخ داره متخصص بمن گفت سویا و حبوبات و نوشیدنیای گازدار و لبنیات و گوشت گوساله نخور

من درس کردم خوردم چیزی نشد 😁توام بخور فقط بعد هر غذایی چایی رازیانه بخور هم شیرت زیاد میشه هم ضد نفخه

نفخ داره

من که میخورم

من که تا حالا دوبار خوردم مشکلی نداره

من ناهار خوردم بچم الان ارومه نمیدونم قراره اروم بمونه یا یا دلش درد بگیره

خیلی نفخ داره

نه بابا بخور شیر هم زیاد میکنه

فک کنم داره

من میخورم شیرم زیاد میشه بعدش چایی نبات میخورم بچه اذیت نشه

سوال های مرتبط

مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان سجاد🍓 مامان سجاد🍓 ۵ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا ۱۴ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی