سلام خانوما من تازه متوجه شدم باردارم رفتم دکتر گفتن ۵ هفتمه ، ولی قلب هنوز تشکیل نشده ، دوهفته دیگه باید برم سونو ،تو ۸ هفتگی قلب تشکیل میشه و اینکه خوراک من تو این هفته خییییلی موثره ؟؟؟؟ چون هیچی نمیتونم بخورم
منم از غروب شروع میشه
بله گلم منم همینجور بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.