۷ پاسخ

میگن سیر و پیاز خام شیر رو بد مزه میکنه

من سیر زیاد خوردم توی شیر دهی روی شیرم هم تاثیر نزاشت

پیاز خام وسیر و بعضی سبزیجات رو نخوری بهتره...چون طعم شیر رو بد میکنه...تا 5/6ماه مراعاات کن

هم نفخ داره هم بدبو می‌کنه

پیاز خام نفخ داره.نخوری بهتره

دکترم گفت نخور پیاز و سیر

پیاز نفخ داره اگر میخوری بعدش عرق نعنا یا چهارزیره بخور

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی
مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی
مامان دوتا پسرعشق👣🫀 مامان دوتا پسرعشق👣🫀 ۶ ماهگی