نشاسته و شیر خوردم آیا برا بچه مضر هستش

۴ پاسخ

خیلی هم خوبه

من تا به حال ۳ چهار بار تو بارداری خوردم الانه دلواپسم که نکنه اتفاق بیفته برا بچه

چه ضرری

نه مضر نیست ،بنظرم خوب هم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه کربلا ❤️ مامان هدیه کربلا ❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ستایش مامان ستایش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هلو مامان هلو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری